Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Marie Bolk - 4 juli 2007 16:38

Jahapp, så att en här vid dumburken igen...kände pressen-hörde via omvägar att jag ej vart så flitig med bloggandet som varit önskvärt...Mja ibland måste en jobba med seriösare grejer också.Och tidsoptimist som jag är så råkar jag inte va klar med serien jag lovat anlända med till min stackars tålmodiga redaktör i måndags...jag sitter å filar på den fortfarande....Fy skäms på mig och min taskiga tidsuppfattning. Men jag e på upploppet nu i alla fall.


Igår hade jag prominent besök från Dal. Ulle Bull kom nedhasandes på eftermiddan hit till gårn. Vi hann med ett flertal saker, bla hämta ut ny mobilteflon åt UlleBull, fylla våra magar med gormetkäk från "Gyllene måsen" åka på shoppingrunda till Willys och införskaffa

morotsproviant, fejkmusar, majsolja mm Sedan styrdes V6an mot Ann-Louise för att hämta min hjälm som jag dementat mig med att lämna kvar i hennes bil.

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards