Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Marie Bolk - 26 februari 2008 04:19

 

HON FATTAS MIG

Så här sitter jag nu...Jag är tom i själen och en bit av mitt hjärta har slitits loss.

High stock xx, min älskade gammeltant har lämnat mig idag. Eller var det jag som lämnade henne...?

Men jag vill tro innerst inne att jag tog rätt beslut, det känns så jävligt att leka Gud bara. Vad ger oss denna rätt? Eller är det våran skyldighet?

 Jag tycker det är våran skyldighet, jag tror djur finns hos oss för att skänka oss glädje och ge oss insikt om oss själva.

 Men det finns ett pris att betala för det och det har jag nu gjort...

Betalat alltså...För det har jag gjort nu, jag var med henne ända in i det sista och jag är stolt över mig själv att jag överlevt (hittils....) något som jag trodde skulle ta livet av mig oxå.

 -Att ta beslutet att "Nu är det slut"


Jag vill sända all världens blommor till min tappra Gubbe som oxå varit med hela tiden, Vet.Mattias Sjöström för all otrolig hjälp med att försöka få High Stock xx att piggna till, Vet. Ulf Ericsson som hjälpte till i slutskedet på ett fantastiskt fint sätt och Amanda och Annicka som hjälpt till under dagen och Anette(High Stocks ex-matte) för all telefonsupport. 

Jag hade aldrig klarat mig utan Er!!!

 Har av förståeliga själ inte hunnit/orkat ringa till alla vänner, men jag har dratt iväg nåra halvtokiga nattliga sms-som knappt nån begriper va jag menat antar jag.


Men läser Ni dethär så förstår Ni...


  High Stock xx har varit som "Skalle-Per" idag.

Hon har vid ett flertal tillfälen sagt

-Ja är inte dö än!

 Men tillslut sa hon

-För nu dör jag...

Och jag kan bara säga att

-HON FATTAS MIG,HON FATTAS MIG SÅ DET SKÄR I BRÖSTET!

  HON HAR JU FUNNITS JÄMT!!!


Farväl min älskade vän!

Sträck ut i din underbara flygande galopp och känn solens strålar lysa och vinden fladdra i din man.

Farväl och Tack så mycket för allt Du har lärt mig och att jag och Sixpack fick äran att lära känna Dig.

Förlåt för alla mina misstag och tack för att Du ändå ville vara kvar hos mig så länge (antagligen för å få fason på mig ;-)

Jag Älskar Dig High Stock-nu och förevigt.

 

 /din Marie

PS.Jag ska ta hand om Sixpack,jag lovar-jag skall göra så gott jag kan-jag är bara en människa.DS


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards