Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Marie Bolk - 11 maj 2008 10:54

Här kommer lite bilder från det årliga betessläppet som i år var exeptionellt tidigt för att vara i "Lilla Sibirien" som gården på öknamn är beläget i!

 


Först släpptes tjejerna! Längs fram har vi Lundheims Maja, bakom skymtar Ocean Avenue och längst till höger har vi Monsun Sund!

Dom sprang lite men var ändå tämligen lugna-det var anat på High Stocks xx tid! Då raceades det tills alla såg ut som käpphästar, och att High Stock gjorde allt för å få i gång tråkmånsarna! Åhhh vad jag saknar henne....

 


Men det var härligt å se dessa damer in action ändå! Lilla Vicky försökte åtminståne springa lite själv!

 


Maja visade oxå emellanåt upp sig från sin vacra sida.

 


När detta va klart hämta jag Sixpack och släppte honom bredvid damerna. Han gjorde allt för att dom skulle se honom, men dom bara tänkte på gräs!

 


VALACK/UNGHINGSTSLÄPP

 

Här kommer en förväntansfull Räka med sin ägare-Visst e dom lika?!


Lilla Miramiz får inte va med-här ska tuktas!säger Räkan

-What ever...mumlar Niclas Svansjö som bara brydde sig om gräset.

 

-Så då får vi racea i stället!sa lilla Miramiz och drog som en avlöning till de nyfikna brudarna på andra sidan staketet.


Snyggräkan!


Så nu är det det bara den sköna härliga sommaren framför oss!


På Återhörsel!

Eiram-som hoppas på små mängder jävulsflygfän!

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards