Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Marie Bolk - 13 juli 2008 14:57

 Alla har vi nog vart på nån husvagnssemester nån gång...Jag har vart på nåt mycke värre och roligare!

 Hertiginnan Ryrvik hade shoppat sin dröm som hon hittat på nätet...det Norska nätet!

 Då undertecknad blev exalterad över Ryrvikskans fynd bönades det och bads om att får va sällskaps dam över de norska vidderna.

 Även Sopemadingen tillfrågades.

Det här skulle bli ett äventyr sällan skådat!

Här kommer lite bilder från trippen!


 

Galna botaniker-resesällskapet

 

Vy från hotellet...

 

pissepaus

 

Drömpållen blev befriad från denna utsikt...

 

I Bergakongens Sal.....


Skall skriva mer om denna fantastiska resa...

På Återhörsel

Eiram-som inte riktigt har hämtat sig än från denna resa...



Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards