Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Marie Bolk - 4 augusti 2008 12:07

Min kära Gubbe väckte mig i morse med en fruktansvärd nyhet.

Tårarna har därefter envist trillat ner för kinderna på mig vid blotta tanken på det hemska som hänt..

 Ryrvikskans underbara lilla vovve Essie har på ett ofattbart plötsligt sätt ryckts från detta jordeliv...

Helt oförståeligt...hon blev bara 7år..

 Finns inga ord för detta tragiska...

Sänder de varmaste tankar till hela familjen Ryrvik...

 Farväl Essie-Du underbara hund-Du är saknad!

Usch-nu lipar jag igen.....vet inte va jag ska skriva....

 Önskar Du kom tillbaka Essie

En bild som säger mig så mycket-som jag snott från Ann-Louise, Då jag bla aldrig sett nån hund va så lik vargen i bamse....här med Lille Skutt.

Jag tycker hon är så sööööt på denhär bilden!!!


Vila i Frid,underbara Essie! 

                       Tim, Marie och Anders





Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards