Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Marie Bolk - 24 augusti 2008 11:53

Har varit på visning, hästpremiering, med salig High Stockxx´s barn och barnbarn.

 Det va 10år sedan jag var där med deras mor och tillika mormor....Får en klump i hjärtat vid tanken, men det känns underbart att min älskade vän lever vidare genom sina avkommlingar-och det hade inte spelat nån roll hur dom sett ut-(tre ben och huvudlösa)-för dom är vackrast i mina ögon!

 Tyvärr vart det lite snålt me poängen, så dom nådde ju inte riktigt upp till salig"Tanten"s 39p men det spelar ju ingen roll-hästar som e bättre i huvet får man leta efter-orädda och vänliga,coola men inte loja,pigga men inte sprättiga. Och det är ju vänner och vapendragare vi ska ha!!Vänner har man för deras inre kvaliteer-inte de yttre!

 Nåväl-det går ju inte att sticka under stolen med att god exteriör ökar sannolikheten för hållbarheten...men va spelar det för roll när så många lovande hästar rids och körs sönder.....?

 

Visst e dom söta!

 

Deras Mor/Mormor (se bilden ovan)hade oxå detdär "drömhuvet" fast hon va lite hetsigare än sina coola barn...Hon älskade bla allt som väsnades...särskilt motordrivna fordon av alla de slag!


På Återhörsel!

Eiram-stolt plast mor och mormor


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards