Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Marie Bolk - 26 augusti 2008 11:42

Idag så har jag vart på tur med Sixpack. Han skulle besöka tandläkarn(har skjutit mitt eget tandläkarbesök på framtiden till förmån för min pålle...)

och jag vart lite bekymrad för en bula han fått under ögat...

 Självklart hade bulan, som vart tämligen oförändrad i två veckor, gått ner lagom te besöket-men jag tog det säkra för det osäkra och valde å röntga skallen på han. Hela resan i sin helhet har redogjorts av min medhjälpare på Sopemadingens blogg....se här på sidan under Länkar....;-) LÄSVÄRT....

 

Så här ser en drogad häst ut för er som inte sett det förut...! ;-))


Sixpacks tannebissingar va lite vassa och fixades till efter alla konstens regler hos Tandläkare Britta som alltid är lika go vänlig engagerad och KUNNIG!

 Lotta på samma ställe ska oxå ha en eloge för sitt tålamod med fjollig hästägare- för att inte tala om all proffesionell hjälp vi fått av henne varje gång vi vart där!TACK TACK


På Återhörsel

Eiram-porslinshästsinnehavare


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards