Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Marie Bolk - 14 oktober 2008 16:19

Sixpack och jag läser manus ur en del av högen!


KÄRA MIN HÄST-LÄSARE

Ni är fantastiska alla goa Min Häst läsare! Ni är SÅÅÅÅ duktiga! Vilka berättelser man har fått ta del av-det är helt fantastiskt! Har äntligen läst igenom alla inskickade bidrag och jag är stum av beundran...Det är så himmla svårt att välja så jag har beslutat att jag ska välja ut ett FLERTAL av dessa fina berättelser och göra om till serier. För det är OMÖJLIGT att välja ut en som ska vinna!

  Som Ni nog alla förstår, och till min stora sorg, så kan ju inte alla bli publicerade, det var ju trots allt en tävling-men nu har jag i alla fall utökat antalet vinnare-och det känns hemskt kul!!!

  Jag kommer att hålla Er läsare ajour här via bloggen, vilka jag väljer och när jag börjar arbeta med serierna. Ni kommer självklart få se hur serierna växer fram-och självklart kommer jag att skriva vem som har gjort serien osv!

  Tyvärr är ju pressläggningen av tidningen inte den snabbaste så det lär ju dröja innan man kan se serien/serierna i tidningen! Men då är det ju käckt att man kan tjyvvisa lite för Er här på bloggen!



Gissa om det formligen forsade in mail på min inbox! Jag trodde datorskrället hade fått fnatt! Superkul!På bilden ser Ni lite av manusena som jag skrev ut!!!


 Och TACK än en gång-alla ni som skrivit!

TACK för alla fina ord som Ni skrivit till mig, och alla FINA bilder och teckningar jag fått!!!!

TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Ni anar inte vad mycket det betyder för mig!!!!


 Alla kramar i hela världen till alla Min Hästs läsare!!!


Högaktningsfulla hälsningar Marie Bergström

 alias Eiram ;-)


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Skapa flashcards