Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Marie Bolk - 29 oktober 2009 21:02

Så där ja, nu har man vart hos frisören...

Det är inte alla som kunnat stoltsera med K-Märkt hår, men nu har det vart inne på renovering.

Det är ju så med K-Märkta saker att man får ju inte göra om,bara förbättra utseendet och renovera typ taskig fasad och sånt. Detta passar mig bra då jag inte är så mycket för å ändra på saker.

 Jag har dock tagit ett stort steg och ändrat litte på fasadens nyans och kapat bort det som va rötet. En mycket tålmodig frissa va det och väldigt duktig får jag säga. Jag är nöjd och det bästa av allt-Gubben min är oxå nöjd!

Då jag inte vart hos frissan sedan år 2001 så hade ju håret en del övrigt att önska, min frissa tyckte att det hörde till ovanligheten att man hade den intervallen på frisörbesöken (Hon hade aldrig hört talas om liknande vad jag förstod mellan raderna.)

 Men skit samma nån ska va den första....


På Återhörsel

Eiram- Kruella De Vill

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards