Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Marie Bolk - 1 januari 2010 21:39

Först och främst god fortsättning på 2010 till Er Alla  


Här i Långebo bara vräker snön ner, har aldrig sett dess like här i alla fall! Nu är rekorddjupetfrån 2006 slaget och det har inte slutat snöa än. Ska fixa lite bilder på eländet. Nåja elände och elände - det är jäv...it vackert!!!!


  

Tar varje morgon en barbackatur med Maja och för å höja stämningen lite så sätter jag på henne min bjällerkrans. Det är helmysigt! Ska även se om jag kan fastna på bild med detta. Sixpack däremot är avställd....hans gaffelband ska ju läka under belastning och jag tycker hans ben belastas mer än nödvändigt just nu...måtte det inte gå upp! Va ju hos veterinären innan jul och dom konstaterade via ultrljudet att han hade läkt över förväntan och han visade inget på böjprov längre!!!!


Har fått lite önskemål....


...tänker uppfylla dessa personers önskemål....


....färgerna blev ju inte som i verkligheten eftersom jag va tvungen å fota för det fanns inte tid för inscanning och det är ju så att tavlorna inte tillhör mig längre.....


....så här kommer de, tackpresenterna från Travklubben Sleipner till Järvsöfaks ägare!


  

Den här fick Jan-Olov Persson


  

och denhär fick Magnus Frunck


...så där ja, nu vet ni hur de såg ut!


På Återhörsel

Eiram-som börjar fundera på om det ska bli mer snö än staket och vad jag gör då?

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards