Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Marie Bolk - 4 januari 2010 16:06

                      

I dag har Emelie Lidohf varit här för å fota lite i solen.....tyvärr så gick solen in i dimman och det blev väl inte riktigt vad hon hadde tänkt sig, men jag är så lycklig för bunten med kort som vi efter många om och men lyckades krama ur minneskortet via kameran...


....då ingen av oss kommer i närheten av å kalla oss hackers så blev det tvärnit när min harv till dator låtsades om som att minneskortet inte existerade! Men efter att jag tillslut kom på att jag hade en passande USB kabel så lyckades vi tillslut!


Håll till godo med ett axplock från en vintrig dag med pållarna!

  

Det har kommit mycke snö vill jag lova.....


                           

Gjorde en liten lätt avsittning idag oxå-men jag gled av då Maja svängde höger och jag trodde vi skulle svänga vänster!   Men det var helt och hållet mitt fel! Det va bara å kravla sig upp igen! Det är faktiskt lätt att bygga egen pall i snön nu genom att trampa,putta ner snö i hålet och trampa igen-tillslut är det lagom högt så man kan komma upp!

                             

En liten kortis kikade dock solen fram mellan slöjorna!


                          

 För att sedan förvinna in i dimman igen!

Men det gör inget, Maja va ganska trött vid det laget efter pulsandet så vi tog några gosbilder!


                        

Det blev även några gosbilder med herrn oxå!


                          

Men han är ju sötast allena!!!!  


                          

Maja min älskade lilla docka!!!!


Gå gärna in på Emelie Lindohfs blogg och kika på hennes underbara bilder-se länkar här intill!!!!


På Återhörsel!

Eiram-som är lite trött idag  










Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards