Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

SAAB-forever

Av Marie Bolk - 27 januari 2010 00:32

  

...jaha....då blir det till å skotta fram lilla pärlan i morgon då!

Daten mellan General Monster och Spyker slutade ju me att dom blev ihop! För General Monsters kunde ju inte riktigt hålla tassarna borta från SAAB ändå...Hoppas det funkar bättre å va särbo.....


SAAB har återuppstått från de döda!!!!!!!

 Så nu ska lilla röda räserpärlan fram ur snön!


 Man kanske skulle flytta påsken till i Januari i stället för om det är någon som e fena på återuppståndelse så är det SAAB  


Jag är så glad för mina gamla arbetskollegors skull (Stor kram på Er som känner er träffade  -och jag må säga att jag saknar er fortfarande ! ) och bor här i bygda, äntligen kan det bli fart och fläkt och positivt tänkande här i kring!

 Dessutom är jag glad över att det förhoppningsvis fortsatt finns goa SAAB bilar att shoppa i framtiden när Grålle V6 (ve å fasa,,,) ev skulle gå ur tiden. Va onekligen lite bekymrad för föryngringen ett tag....


Så idag går jag och lägger mig med ett leende!


Ska försöka sätta in några nostalgibilder nån dag...  


Håll tillgodo så länge med denna bild som får illustrera hur det kan gå om man kör andra bilmärken......

  

Dessutom svamlas det om att det ska komma mer snö igen...vet inte om jag är så pigg på det...


På Återhörsel!

Eiram- I  SAAB

 
 
sara

sara

27 januari 2010 14:48

Håller med dig Marie!!! Underbart att det blev ett lyckligt slut med Saab! Det måste firas nån dag...

http://sarabryngelsson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cecilia

31 januari 2010 15:10

Håller också med om att det är kul att Saab ska finnas kvar. Vad duktig du är med dina hästar Marie! Jag är så stolt över dig. Saknar dig jättemycket. Jag har äntligen börjat umgås med en kille som heter Happy! Det går lite trögt, har inte suttit på honom ännu. Hinner inte så mycket som jag vill. Men han är jättego. Kramar Cecilia

 
Ingen bild

Eiram

23 februari 2010 13:20

Sara: Yes! Vi får skärpa oss

Cecilia: Åååå va roligt att Du hittat hit!!!! Saknar Dig oxå...gör mycket tom!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Bolk - 21 november 2010 22:28

  Se där ja! Nu har jag fått tummen ur att klura ut en alldeles egen serie efter 10år som serietecknare. Då jag inte är begåvad med så mycket fantasi för att komma på något som ingen annan redan kommit på...    ...så fick jag sno karaktärerna r...

Av Marie Bolk - 5 oktober 2010 10:56


                                                                                   f
oto:Emelie Lindohf                                            Kära Min Häst-läsare! Äntligen är det då klart och Er trogna väntan är över! Vinnarna i Man...

Av Marie Bolk - 2 oktober 2010 17:36

Sådär ja, nu är det gjort ! Här kommer en liten bildserie på dagens event....    Maja agerade brudnäbb!    Vackra rara snälla Maja som nog tyckte jag betedde mig mycket underligt...dessutom tyckte hon att detdär färska örthöet hon har i ...

Av Marie Bolk - 27 augusti 2010 12:35

Så där ja, nu var man hemma igen efter en otroligt lärorik utbildningsvecka i Integrerad Ridkonst på Johannesberg (som ligger 45 mil bort, ungefär mellan Gottröra och Rimbo utanför Stockholm.)    Denhär gången åkte vi utan resesällskap upp,  men ...

Av Marie Bolk - 18 augusti 2010 15:09


     Jag och Sixpack      foto: Emelie Lindohf    Jag har nu sedan en tid tillbaks läst igenom alla FANTASTISKA svenska bidrag. Tyvärr väntar jag fortfarande på de finska bidragen. Dessa bidrag måste nämligen översättas (jag kan bara yksi, ka...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards