Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

FOTOSESSION I OVERALL

Av Marie Bolk - 8 mars 2010 17:20


  

Sixpack poserar med fotografen her self! Jag hamnade bakom kameran...


Emelie har vart här idag och dratt av några foton. Man blir såååå glad för å få sina små Älsklingar förevigade , särskilt av Emelie! Gå in på hennes blogg å kika så får ni se UNDERBARA bilder på det mesta i djurväg!


 

Här står Maja in pole-position inför fotograferingen. Randi passade på å fastna på en bild oxå!


  

Och idag va jag extra lycklig då jag tog en tur på herrn som fått ta det lugnt mer eller mindre hela vinter...


  

Jag bara väntar på att han ska få fastare mark under fötterna så vi kan börja arbeta ordentligt igen!


  

En som jobbar på fint är lilla Maja...


  

Men ibland blir det lite för mycket....


  

Då får man kyla ner sig med en liten tur!


  

Annars kanske det trasslar ihop sig....


  

En annan variant är att sova sig igenom ridturen...


  

Min lilla dockhäst...tänk va tålmodig....om någon uppmärksammat min ostyriga högerfot på bilderna så kan jag bara säga att jag jobbar på den....den vill av nån underlig anledning peka IFRÅN färdriktningen....försöker få den i rätt riktning...men resultaten varierar!


  

Sötis.....


  

Har funderat på en packsele till Maja så jag slapp bära maten...


  

Ni får verkligen ursäkta klädstylen och bristen på smink och tandborstning...

Här ser ni skönheten och odjuret...Och det är INTE hästen som är odjur  


  

Nu e ju i allafall den gröna mössan väck...alltid något!


Ska försöka se mer respektabel ut nästa gång det är Fotosession på gång!

Men det blir inte förrns snön e borta....(som jag kommer att försöka klä mig respektabelt alltså)


Ser fram emot kommande helg, då jag ska till Väddholmen i Falköping och träna för Christina Drangel med lilla trimmade MAja. Återkommer om detta.


På Återhörsel!


Eiram-modeoraklet



 
 
Emelie

Emelie

8 mars 2010 22:33

Haha... Guuuud så jag har skrattat och oss idag *asg* Och nu när jag läste inlägget kom flabbet tillbaka, fattar inte vad som var så roligt???
Tack så mkt för mackorna och efterrätten *smask* Ser fram emot nästa fotosession. PS, tacka Sixpack med för en mjuk och len rygg ;) //Em

http://www.babbstaff.wordpress.com

 
sara

sara

9 mars 2010 13:51

Å, vilka fiiina bilder!!! En fröjd att titta på..

http://sarabryngelsson.bloggagratis.se

 
Ellen

Ellen

10 mars 2010 12:09

Vilka ögon han har, Sixpack. :) ps. ringer dig snarast!

http://www.vaddholmen.se

 
Ingen bild

Lena

11 mars 2010 18:15

sluta fundera på att skaffa packsele åt Maja, hon behöver jobba för maten:) med tanke på hur mycket mat hon kan stoppa i sig... kram till er alla

 
Ingen bild

uffe

13 mars 2010 20:24

Mys, vilka härliga bilder! Visst skall det bli extra skönt med vår. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Bolk - 21 november 2010 22:28

  Se där ja! Nu har jag fått tummen ur att klura ut en alldeles egen serie efter 10år som serietecknare. Då jag inte är begåvad med så mycket fantasi för att komma på något som ingen annan redan kommit på...    ...så fick jag sno karaktärerna r...

Av Marie Bolk - 5 oktober 2010 10:56


                                                                                   f
oto:Emelie Lindohf                                            Kära Min Häst-läsare! Äntligen är det då klart och Er trogna väntan är över! Vinnarna i Man...

Av Marie Bolk - 2 oktober 2010 17:36

Sådär ja, nu är det gjort ! Här kommer en liten bildserie på dagens event....    Maja agerade brudnäbb!    Vackra rara snälla Maja som nog tyckte jag betedde mig mycket underligt...dessutom tyckte hon att detdär färska örthöet hon har i ...

Av Marie Bolk - 27 augusti 2010 12:35

Så där ja, nu var man hemma igen efter en otroligt lärorik utbildningsvecka i Integrerad Ridkonst på Johannesberg (som ligger 45 mil bort, ungefär mellan Gottröra och Rimbo utanför Stockholm.)    Denhär gången åkte vi utan resesällskap upp,  men ...

Av Marie Bolk - 18 augusti 2010 15:09


     Jag och Sixpack      foto: Emelie Lindohf    Jag har nu sedan en tid tillbaks läst igenom alla FANTASTISKA svenska bidrag. Tyvärr väntar jag fortfarande på de finska bidragen. Dessa bidrag måste nämligen översättas (jag kan bara yksi, ka...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards