Alla inlägg den 4 april 2010

Av Marie Bolk - 4 april 2010 08:20

Jahapp! Så va dagen D här då och det är bara ett par timmar kvar innan Maja ska åka låda i 45mil.

 Hoppas innerligt att Maja uppskattar vår lilla utflykt....


Jag skall nämligen göra första delen på min 2 1/5 åriga utbildning till Instruktör i Integrerad Ridkonst-Klassisk Dressyr med hjälp av modern pedagogik. Jag har nämt detta förut i bloggen men nu är det alltså dags!


Ska bli sååååå spännande!


Rara Sara assisterar tillsammans med sin Papaya barnvakt åt Sixpack medans jag är borta. Jag är såååååååå LYCKLIG för detta och vet inte riktigt hur jag ska Tacka henne....men jag får väl komma på nåt!  


Hoppas bara att herrn inte inser att frugan är på rymmen.....


Jag kan ju förklara verbalt till min Gubbe att jag kommer tillbaks på Torsdag natt....det vet inte Maja, så hon kan inte berätta för sin (Sixpack)...även om hon visste liksom....


Så Papaya får assistera som Eskort dam till Sixpack öhhhhh......  

Hoppas hon är fin nog för honom...

Ja det är hon ju allt för mig i allafall, goa rara söta Papaya!!!!


Hade jag fått önska så hade Papaya fått va här för jämnan....  


En eloge till kära Gubben oxå som även han håller ställningarna på hästfronten åt mig.  


Ja ja nu får jag lägga på ett kol så jag håller tempot uppe. Som vanligt när jag ska nånstans så har sömnen varit tämligen obefintlig i natt så här gäller å tanka kaffe!!!!!


På Återhörsel!


Eiram-On the Road again



Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Skapa flashcards