Alla inlägg den 23 april 2010

Av Marie Bolk - 23 april 2010 15:10

Se där ja! Nu har man vart å levererat pållarna uppe i Årjäng som skall hängas inför Söndagens bravader...

 En eloge vill jag ge till de inblandade på museet och Kroken och Morbror förstås! Tack så fruktansvärt mycket för all support och hjälp, det ska bli dret-kul!

                


Till råga på allt så smäller det till och är V65 och dagens Dubbel på Årjäng så nu gäller det bara att be till de rätta vädergudarna...  


 Har faktiskt även i år fått äran att snickra ihop omslaget till Årjängs Travprogram! Ideén till detta skall jag ge Sixpack äran för, för det a han som gjorde att jag kom på att måla av travbanan från detta håll!


Väl uppe i Årjäng passades det även på att hälsa på mina älskade morföräldrar. Det känns onekligen märkligt att de är 90år och strax under...De är ju liksom precis som vem som helst, pigga och glada trots lite tyvärr nedsatt hälsa. Det är alltid lika härligt å komma hem till dem och sitta i deras kök som jag gjort så länge jag minns. Jag älskar att vara där!!!!!Mormor bakar världens goaste bröd och jag smockar å äter allt jag kommer över! För att inte tala om det goa kaffet...finns inget som mormors kaffe! All världen kramar till min Mormor och Morfar- Ni är bäst!


 Men Onsdagens Årjängsresa blev en dyr historia...åtminstone hemfärden...då va det min tur att bli hängd...åtminstone fick det mig att hänga ordentligt med huvudet... Min högerfot råkade få för sig att jag skulle betala in lite extra till staten...ja ja man får se det positiva...i Sverige idkas inte längre stening,halshuggning,annan fantasifylld arkebusering eller andra kroppsliga påhopp för att man fått intemittent dysleksi. Tackar för detta, men mitt huvud hänger ändå-i alla fall på sned.


På Återhörsel efter helgen

Eiram-hänger med hästhuvudet



Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards