Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Marie Bolk - 10 juni 2010 18:00

Jaha så har man blivit några kronor fattigare igen då, men det är dom värda mina pållar-och hovisarna oxå för den delen!


Pållarna behövde ju nya dojjor igen, eller behövde och behövde, det kunde ju väntat några veckor till...  


 Jag hade smart som jag e, givetvis räknat fel och pållarna har bara gått fem veckor...nåja hellre för kort tid än för lång tid, men mina pållar är normalt 7veckors hästar så detta var väl å ta i, men när jag kom på detta så kunde jag inte med att ändra...vill ju inte göra reklam för en förvirrad hjärna...

                    

Det är alltid lika trevligt när grabbsen från dal dyker upp.     Det är musik å sång och glatt humör som onekligen smittar av sig på folk och fä. Dessutom är dom förbannat duktiga på det dom gör, vilket jag inte är så ledsen för direkt!


Maja har ju vart lite skeptisk mot hovslagare innan jag fick henne, men hon är tämligen betuttad i sin nuvarande. Tror han gillar henne oxå  


                      

Vem gillar inte Maja...  


Nåväl, nu ska det väl tajmas bättre näata gång, så 7veckor blir det då om inget annat sägs!


På Återhörsel!


Eiram-fan of The Baseballs






Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Skapa flashcards