Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Marie Bolk - 2 oktober 2010 17:36

Sådär ja, nu är det gjort !

Här kommer en liten bildserie på dagens event....

  

Maja agerade brudnäbb!


  

Vackra rara snälla Maja som nog tyckte jag betedde mig mycket underligt...dessutom tyckte hon att detdär färska örthöet hon har i näven var MYCKET lockande och hon förstod inte varför hon inte fick äta det....


Allvarligt talat-hur kan man bli ett nervvrak över å träffa sin blivande man som man trots allt levt ihop me i 10år!! märkligt....


  

Efter en ceremoni som kändes som en evighet trots sina fjuttiga fem minuter va det dags för lite mer ädelmetall/ädelstenar på näven


  

Mycket märkliga di är di där tvåbeningarna....


  

OMELETT va det va? Tänk att man måste visa de där tvåbeningarna hur det ska gå till!!!


Emelie Lindohf var givetvis vår bröllopsfotograf och vi är sååååååå otroligt tacksamma för hennes sanslöst flinka och proffessionella avtryckarfinger som förevigade vår dag!!!!

Här kommer mer bilder   

  

Dethär var det närmaste vi kom en altargång... man tager va man haver...


  

Månskensbonne me fru....


  

Kolla va det går å gräva fram ur gömmorna...eller ja...bakom hatten...öh?


  

Ett familjefoto med decimerad personal


  

-Världens vackraste fru! säger min man till mig att jag ska skriva...han sitter fakatiskt bredvid mig när jag skriver detta inlägg. För att vara riktigt ärlig så gör vi ju faktiskt detta inlägg ihop!

Jag säger;

-Självklart inget bröllop utan en SAAB...fick dock nöja mig me en V6kombi istället för en cab-å V4an står i mörkt utrymme-och GrålleV6 matcade ju ändå klänningen litte!

Klänningen är sponsrad av mina älskade föräldrar! TACK så innerligt!!!!!!!


  

En liten bild till som min kära älskade man tyckte riktigt mycket om!


  

Så här är baksidan. Är supernöjd med hur Frisör Rebecka lyckades tämja ett av världens mest otämjda hår....  


  

Här är hela gänget som tvångsrekryterades till dagens event. Från vänster;

Leffe-ponken, Min mans dotter, Min man, jag, fröken Robertsson och sist men minst Fräsa som gav sig katten på att va med på kort oxå!


  

Efter alltihopa va det tilltugg


  

Det här är världens bästa man och är orsaken till att jag numera inte heter Marie Bergström längre....


  

För från och med idag heter jag Marie Bolk

och jag är världens lyckligaste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!


Ett stort Tack till vigselförättaren Maud som va helt fantastisk!!!TACK!!!


På Återhörsel!

Eiram-som fortfarande ändå är Eiram







Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Skapa flashcards