Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Marie Bolk - 5 oktober 2010 10:56


                         

                                                  
       foto:Emelie Lindohf                                         


Kära Min Häst-läsare!

Äntligen är det då klart och Er trogna väntan är över!

Vinnarna i Manustävlingen 2010 publicerades i nr 21/22 som kom ut förra veckan. Är ledsen att Ni läsare som följer bloggen fick vänta på besked här, men ibland räcker inte tiden riktigt till...Men här är de!


Amanda Thunholm, Nyköping, Sverige

Tanja Stam, Vuohijärvi, Finland

Nella Tuomi, Vastinki, Finland

Emilia Svedlind, Oxelösund  

                                         


GRATTIS till Er ALLA det skall bli sååååå roligt att teckna Era fantastiska manus!!!!


Ett STOOOORT tack till alla som deltagit, ni är sådana skrivartalanger där ute i landet och i vårt Finska grannland! Helt sanslöst! Manustävlingen ska ju gå igen, så tveka inte å sök till 2011 års tävling när den utlyses!!!!!!!!!!!!!


Håll utkik här på bloggen så finner ni nog snart lite bilder från serierna....


På Återhörsel

Eiram-Stolt prisutdelare!

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards