Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Marie Bolk - 14 februari 2010 15:05

  

Först en vacker näckros på Alla  Dag till Du som läser detta!


SÖNDAGEN ÄR VILODAGEN

Det är OS nu...

  

Gubben är fokuserad...


  

...och Tim med!


Jag är förvisso glad att min Kära Gubbe håller sig still. Igår va han och uträttade saker som han bör ha tapperhetsmedalj för!

  

 HAN SKOTTADE AV HELA STALLTAKET!

    

Han hade dock förstärkning iform av Leffe-ponken. Så det känns skönt att de 70cm som låg är ett minne blott. Ett magsår mindre denna vinter. Stora fång med rosor till er båda!


HARIGT


  

Å tänk! Jag är så glad för Sixpacks skull! Han har fått hagkompisar!!!!

De brukar vara 4st små goingar till harar som han fått sällskap av.

De har varit kompisar i princip äna sen snön anlände. Helmysigt å titta på!

Ibland måste dom jagas, tycker Sixpack, liksom för å få lite action i tillvaron. Men oftasts myser dom bara ihop!

 Nån dag ska jag ta kort på hur det ser ut när Sixpack äter UTANFÖR sin tilltrampade hö/snö-platå....hi hi


ps.jag vet att mina staket är åt helv...e....har staket ågren milt sagt....men det är fascinerande å se hur mycket snön har sjunkit undan ändå.ds


Föresten får ni ursäkta bildkvaaliteten på bilderna nu för tiden-det är mycke mobilbilder och bilder i taskit ljus....

  

lite bättre så här?


Det ska ju komma in mer snö till veckan....VILL INTE!!!!!!!!!!

  

OCH ABSOLUT INTE DETHÄR I REPRIS!!!!!!!!!


DAGENS DRÖMSCENARIO


  

Tänk att man kan längta efter att skumpa fram på ett gärde...


På Återhörsel!

Eiram-med hjältar


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards