Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Marie Bolk - 28 februari 2010 13:50

Om någon undrar varför det inte går å få tag i mig så beror det på ett litet mobiltelefonhaveri...hmmm...bara så ni vet. Men Gubben har lovat svara i sin telefon om det nu skulle va så att någon skulle vilja prata med mig.

 Fick en present i dag av min älskade Gubbe som gjorde att jag tappa hakan...EN NY KAMERA! Ja vad säger man...blev faktiskt helt ställd. Min Gubbe är den bäste som finns!!! (Och inte bara när han ger mig presenter  )

 Nu ska jag åka hem till Mor och Far på middag.


På Återhörsel!

Eiram-som gett sig själv en fågelkvittrande ridtur i plusgrader på Maja i present.


ps. Ska lägga in foton me nya kameran sen...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards