Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Marie Bolk - 20 februari 2010 15:10

FY FAN FÖR DET VITA HELVETET.

Idag har jag låtit mina älskade stackars pållar stå inne.

Idag har jag skottat-ni vet vad.

Idag har jag krälat igenom-ni vet vad-med ved i Ikeakassar.

Idag har jag tinat upp min älskade käraste Gubbe med hårfön.

Idag har jag ridit och inspekterat väg genom skogen till grannarna

Idag har jag insett att grannarna inte komme ut förrns till våren

Idag har  min Gubbe grävt fram 2kilometer väg med grävmaskin

Idag har jag blivit informerad om att Gubben kört traktorn i diket

Idag har jag ramlat av Maja

Idag har jag verkligen förstått vilken tapper och fantastisk häst med stort          hjärta Maja är

Idag har jag mockat efter katterna i sadelkammaren...blääääää

  (för deras kattlucka vart barrikaderad av -ja ni vet vad

Idag har jag fått ovärderlig hjälp av kär Gubbes goa dotter

Idag har jag funderat på å gå i ide

Idag har jag inga hagar kvar

Idag har jag insett att dagen inte är slut än

Idag har jag hört att den lede fi tänkt fortsätta bombningen av det vita helvetet en vecka till


På Återhörsel

Eiram-som snart rider till Näl och lägger in mig på lämplig avdelning.


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Du känner mig i största allmänhet
 Du känner mig pg av hästar
 Du har inte en aning om vem jag e
 Du vet vem jag e, men känner mig inte
 Du känner mig pg av bilar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards